تنها مسیر

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۷

چادر،حریم زیبای من

سلام.

بچه ها من چادرییییییییی شدم🎊🎊🎊🎊

از تاسوعا یعنی از جمعه به طور رسمی چادر به سر کردیم که البته با استقبال بسیار فراوان خانواده پدر رو به رو شد.همه منو تشویق کردن و گفتن خیلی خوشگل میشی و گفتن چادرو خیلی قشنگ میگیری.

حالا البته از اون روز کسی از خانواده مادرم منو ندیده و نمیدونم عکس العمل اونا چیه.....


من که عاشق چادر و حجابم ام...فکر میکنم به اون بلوغ فکری که باید میرسیدم تا چادری شم رسیدم فقط ان شاالله فاطمه ی زهرا (س) بهم کمک کنه و منو یاری کنه تو این راه تا از  میراثشون به خوبی حفاظت کنم و حرمتش رو زیر سوال نبرم....یاااااا زهراااااا بشتاب



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵

نظرات  (۱)

تبریک(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی