تنها مسیر

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۸

استاد پناهیان.

سلام به دوستای گلم...

امروز داشتم به یکی از سخنرانی های استاد پناهیان گوش میدادم...(من از اواخر تابستون طرفدار چند اتیشه ایشون شدم....

هر کسی سخنرانی ها و مقاله های ایشون رو خونده و اثار فرهنگی ایشون رو دنبال میکنه بعد از چند وقت شیفته ی ایشون میشه.توی این اشفته بازار این دنیا و با این همه دام و چاهی که وجود داره توش سخنرانی های ایشون منو راهنمایی کردن...)

موضوع این سلسه جلساتی که من دانلود کردم درمورد هدف زندگی بود.توی این جلسه گفته میشد که هدف از زندگی کردنمونو بگیم.بگیم که میخوام به چی برسیم.بدونیم که دنبال چی هستیم.بعد که پی بهشون بردیم از خودمون سوال کنیم که اگه من به اینجا رسیدم بعدش چیمیشه؟چی کار باید بکنم... و خلاصه ایشون در اخر جلسشون گفتن باید خدا غایت و هدفمون باشه.باید یاد خدا و رسیدن بهش رو تو تک تک کارامون شریک بدونیم و همه ی کارامون در راستای اون باشه.....




این مبحث ادامه دار است و ان شاالله یا متن سخنرانیشون رو میذارم یا صوتشو یا لینک سایتشو....


ولی اینو بهتون میگم که ایشون برای کسایی که اول راهن یا اصلا تو راه نیستن دوا و درمون ان...بهشون حتما رو بیاورید...اسم سایت ایشون بیان معنوی است.تو گوگل جستجو کنین حتما پیدا میکنین.


اگه سوالی هست من در خدمتم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی